Puan vermedi·590 syf.··Beğendi
· Kitap okuduğum en iyi polisiye romanı. Ahmet Ümit ustalığını konuşturmuş. Derin tarihsel bilgiler vardı. Bahsedilen mekanlar profesyonelce bir betimleme ile anlatılmış. İstanbul gezimde o mekanları ziyaret edince sanki çok tanıdık bir yerde gibi hissetmiştim. Herkes okumalı. Heyecan verici bir eser.