·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Temmuz 2021 18:00 Kitap kesinlikle okunmalı. Bu kitap yazarin okuduğum 2.kitabı. İlki Kuyucaklı Yusuf'tu. Kitapta bazı anlaşılması güç kelimeler var ama bu okumaya mani değil ve baş karakter olan Rauf o kadar hoş biri ki yani insanın içindeki yalnızlık olsun bir şey desem ne değişecek:) hissi falan kendine bağlıyor. Diğer bir karakterimiz olan Madonna ise daha çok erkeklere karşı pek iyi şeyler beslemeyen ve aralarındaki ilişkinin sadece arkadaşlık olarak kalmasını isteyen biri. Neyse daha fazla anlatıp zevkini kaçırmıyım. Yani özetle okuyun arkadaşlar bir şey kaybedilmez ayrıca akıcı da bir kitap.