#okudumbitti #alıntı
“20. yüzyılın ortasında savaş mı olurmuş.”
Savaş değil, KATLİAM!
Herkese merhaba!
Bugün okurken çok duygulandığım bir kitapla sizlerleyim. Birilerinin bu okuduklarımı yaşamış olduğunu bilmek gerçekten çok üzücü. Bosna’da yaşanan bu soykırıma keşke birileri dur deseydi. Keşke insanlar bu kadar cani olmasaydı. Yakın zamanda yaşanan bu vahşete kimse dur dememiş, göz yummuşlar resmen. Allah başka zeval vermesin inşallah. Bu katliamda hayatlarını kaybeden insanlara Allah’tan rahmet diliyorum. Yakınlarına da sabır diliyorum. Ne hissettiklerini anlamam mümkün değil. Çok acı olaylar yaşamışlar. Kitaptaki baş karakterlerimiz Suada ve Tarık. Aşklarını okumak çok güzeldi. Çok güzel sevdiler birbirlerini. Bu katliam uzun süre ayırdı onları. Çok kötü şeyler yaşadılar. Kitabın sonunda biraz olsun sevindim. Sanat ve aşk hayatta kalmalarını sağladı. O kötü zamanlarda bile umutlarını hiçbir zaman kaybetmediler. Yazarın güzel üslubu sayesinde kitap elimde aktı gitti. Oldukça akıcı bir kitaptı. Kesinlikle ama kesinlikle okumanızı öneriyorum. Harika bir kitaptı.