Aslında güzel bir kurgu fakat daha ayrıntılı bir şekilde yazılarak genç yetişkin kategorisine girse gerçekten daha hoş olurdu. Çünkü kitabın içersinde 3 aylık bir süre geçiyor fakat o süreyi biz nerdeyse 1 hafta gibi düşünebiliriz çünkü çok atlamalar oldu. Kurgu harcanmış diyebilirim size. Onun dışında güzeldi sonu merakla bitiyor. Okumayanlar için şöyle açıklayayım. Hayattan vazgeçmiş baş karakterimiz Yosun, ve onu hayata tutunduran bir Özgür var. 2. Kitap beni hiç tatmin etmedi.