·284 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2021 14:51 Son dönemde okuduğum en güzel kitap. Ve her insanın okuması gereken bir kitap. Aklımda hep okumak vardı ama okuduktan sonra keşke erken okusaydım dedim. 3 günde biten harika bir kitap. Roman istanbula Osmanlı döneminin son yıllarında balkanlardan göç ederek gelip boğaza yerleşen Leyla ve ailesinin geçmişini anlatıyor. Roman da hem cumhuriyet döneminin ilk yıllarına hem de Osmanlı devletinin acıklı ve trajik son yıllarına şahit oluyorsunuz. Okuyun derim. Şiddet ile tavsiye ederim. Hayat dramlar ile doludur...
#leylanınevi #zülfülivaneli #okudumbitti