10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Öncelikle selam ! Kitap okurken zevk aldığım bir kitaptı.Kitabın konusu,karakterleri,olayın girişi,gelişmesi,sonucu inanılmazdı.Kitap insanı fazlasıyla sürüklüyor.Yani kısacası sürükleyici bir kitap.Başına oturup kalkmadığım,kalkamadığım zamanlar oldu.10 sayfa daha okuyayım yeterli diye kendimi avutuyorum,ama olmuyor.40-50 sayfa daha fazla okuyorum.Bence bu muhteşem.Kitaba başladığım günden beri okumam gelişti ve ciddi derecede hızlandı.Aksiyon,eğlence,romantizm,komedi seven birisi varsa bence mutlaka bu kitabı okusun.Kitabı herkese tavsiye ediyorum.
Roman
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma
·
135 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.