İlk sayfadan itibaren içine alan akıcı bir kitap olmasına rağmen Yukarı Sazan köyüne gelindiği dönem bir durağanlık ve sıkıcılık oluşturmuş bana göre. Sonra yine akış rahatlıyor ve bir çırpıda bitiyor kitap. Ömer karakteriyle tanışmak için bile okunur bu kitap.