Kesinlikle katılıyorum ve kitaptaki su paragraf dikkatimi çekti
"Hastalık öldürmeyecek kısırlığa sebep olacaktı.Virüsün dünya nüfusunun 1/3'ni etkilediğini varsayacak olursak,bundan sonra nüfusun 1/3'i sonsuza kadar kısır kalmaya devam edecek.Tüm çocuklara geçecek ama etkisini sadece küçük bir % de gösterecektir."
Bu paragrafı okuyunca vuruldugumuz aşının amacının ne olduğunu düşünmeden edemiyor insan😔