Hiç bakmadığımız ya da bakmaktan kaçtığımız bir pencereden anlatıyor bize mültecileri. Özellikle ezidi mültecileri. " Mülteciler mi ? " diye başlayan ve çoğu kişinin küçümseyerek istemeyerek yorum yaptığı şu zamanda aslında herkesin dinlemeye değer bir hikayesi olduğunu gösteriyor bize. Dinle ve hisset. Dinle ve köklerini gör. Dinle ve kendine gel. Çünkü sen yabancı oldun kendine ve tüm insanlara. Sahi ne kadar zamandır kapalı kulakların yardiım isteyenlerin seslerini duymaya... Gözyaşlarıyla okudum bazı yerlerini. Kendimi yerine koydum. Okurken empati yapın ... Ne dediğimi çok iyi anlayacaksınız.