Selamlar
Filme çekilmiş bir Nazi dönemi kitabı daha önce film mi izlenmeli kitap mı okunmalı tartışılır. Film ile kitap verilmek istenen havayı veriyor. Yazarın üslubu çok iyi çevirmenin eline sağlık. Yalanın insanı hayatta tuttuğunu iyi anlatıyor hele ucunda umut varsa.
Saygılarımla