·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Temmuz 2021 14:55 Cengiz aytmatov büyük bir kalem.. Bu eseride bence baş yapıt. Geç kaldığım bir roman diyebilirim. Ama keşke erken okusaymışım dedim. Nasıl anlatabilirim ki size. Kelimeler yetmez bu romanı anlatmaya.. Roman bir çocuğun gözünden yaşanan olayları size çok dramatik olarak aktarıyor. Okurken duygulanabilirsiniz. Saf iyilik ve kötülüğün savaşı sanki.. Orozkul, beyke teyze, mümin dede ve seydahmet unutulmayacaksınız. Şiddet ile tavsiye ederim. Ölmeden okuyacağınız kitaplardan birisi..
#cengizaytmatov #beyazgemi #okudumbitti