·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Temmuz 2021 14:57 İkinci kez okumya başladım kitapı.Ben Dostoyevski hayranı olduğum için hiç bikmadan tekrar-tekrar okurum.Çünki insanlara hayatın gerçeklerini tüm çıplaklığıyla sunar.Kitap genelde insanın kendisiyle olan iç savaşından bahs eder.