Puan vermedi·480 syf.··Beğendi
· Abartmıyorum da şimdi abi bu nasıl güzel bir kitap bir insanın hiç mi kötü kitabı olamaz ya Beyza Alkoç çok başarılısın hem okurken eğleniyorum seviyorum gülüyorum hem de çok zevk alıyorum kesinlikle öneriyorum okumazsanız pişman olabileceğiniz bir kitap Rengarenk acıların hikayesini duyunca ağlayacaksınız Ece'nin Efe'nin Mine'nin hikayeleri rengarenk acıları kesinlikle okumalısınız <33