Herkese merhaba!
Yeni bir kitap yorumuyla karşınızdayım. Modern klasiklerden Stefan Zweig’in Geçmişe Yolculuk kitabıyla geldim. Çok akıcı bir dili vardı. Hemencecik bitti. Zaten Zweig’ın kalemini çok seviyorum. Onun kitaplarından şu zamana kadar beğenmediğim hiç olmadı. Kitapların kısa ve öz olması hoşuma gidiyor. Bu kitabı da size rahatlıkla önerebilirim. İyi günler dilerim, kitapla kalın!