Kitapta verilmek istenen mesajı çok sevdim.Günlük hayatta bize oldukça basit gelen birtakım pozitif davranışlar,bunları bile esirgediğimiz ve toplum tarafından sürekli ötekileştirilmiş insanlar için büyük anlamlar ifade ediyor.Bunu bir kez daha anladım.Ayrıca kitap gerçekten eğlenceli bir anlatıma sahip.Farklı karakterlerin ağzından anlatılması sıkılmadan okumanızı sağlıyor.Yani eğer hâla okumadıysanız şimdi okumanızın tam zamanı :)