Yazarın önce Bir Psikiyatristin Anıları kitabını okumaya başlamıştım ama yarım bıraktım maalesef. Çünkü o kitapta diğer kitaplarından anılarına yer vermişti. Ben de diğer kitaplarını okumadığım için kitaba adapte olamamıştım. Bunun üzerine yazarın ilk bu kitabını okumak istedim ve kendi adıma doğru tercih yapmışım. Kitap beni öyle sardı ki son 7 aydır en kısa sürede bitirdiğim kitap oldu. Okurken ben de sanki diğer hastalar gibi terapi yaptım diyebilirim.