Puan vermedi·331 syf.··
2021 1. kitabı
Çok büyük beklentilerle başladığım fakat benim için safi düş kırıklığı olan bir kitaptı. Okuyucuyu küçümseyerek “Vereceğim mesajı algılamayabilirsiniz o yüzden bakın bu bir mesaj.” anlamında cümleler ve anlatım olması çok rahatsız ediciydi. Her sayfada tekrar edilen kelimelerin varlığı okumayı daha da zorlaştırıyor bana kalırsa. Bazı sayfalarda dalıp gidip kitabın içine girdiğimi hissettim bu yüzden anlatım tamamen kötü diyemem ama gerçekten kitabın ortalarından itibaren yazarın bitirmek için yazdığını hissedip durdum. Kitap beni yalnızca üzdü. Keşke beklentisiz başlamış olsaydım.
Edebiyat
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma
·
540 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.