En iyi yetiştirilmiş kadınlar zihinleri en uygar olanlardır.
Sayfa 78 - TUTKU YAYINLARI·Kitabı okudu
··3 alıntı·
107bin Gösterim
14 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Rümeysa Aydın
Gönderi Sahibi
Sadece kadın cinayetleri ülkemizde değil artık tüm dünyada çok sayıda olmaya başladı Allah ıslah etsin hepsini 🙏
Yorumlarda ceza yetersizliği diye bir yorum okudum .. Aklıma şu söz geldi " savaşlar da insanların ölmesi , savaşların çıkmasına engel olmuyor " .. Demem o ki , cezalar ne kadar ağır olursa olsun , yeterli olursa olsun , bu asla engel olmayacak . Askerliği mi Ceza Evi askeri olarak yaptım , en az 400 mahkeme görmüşümdür ne ağır cezalar gördü bu gözler . Hiçbiri hırsızlığa , tecavüze , şiddete , insan öldürmeye engel olmadı . Ceza ile hiçbir yere varılmaz , Devlet suçluyu kasap gibi doğrasa bile en fazla vakalar " azalır " . Eğitim şart ⛔ Okuldan filan bahsetmiyorum , Eğitim den bahsediyorum .. EĞİTİM ŞART ⛔ Birçok insanın içinde merhamet yok , sevgi yok , saygı yok , hoşgörü yok , Osho ne güzel anlatmış anlamak isteyene çok şey anlatır . " Yaşama saygı gösterdiğinizde bir çiçeği bile dalından kopartmakta zorlanmaya başlarsınız " .. #105941776
Şunu da dile getirelim , ailelerin çocuklarından daha çok en başta kendilerinin eğitim almaları gerekiyor . Başta ailelere büyüklere eğitim şart . Birçok Anne Baba çocuklarını nasıl eğiteceklerini bilmiyorlar ki 😊 Saygılarımla ..
ülkem yok demekte ne demek oluyor çocuğunuz varsa bir dünya inşa etmiş oluyorsunuz zaten (evli olanlar içindir sözüm)
Hassa sen ?
Kadın olarak yaşama özgürlüğümüz yok. Bizler artık gerçekten yaşamak istiyoruz..
Ülkem tarumar olmuş başkanım yaralarımızı sarmak için bizlere umut olması için başımıza çay atıyor 🤣😁
Insanları sadece sömürmelerine kızıyorum sadece dusuncelerimizi bile özgürce ifade edemedigimize üzülüyorum başımızı herşeye sallayıp sadece kendimizi kurtarmaya calisiyoruz işte gözümüze birer at gözlüğü takmışlar sadece bir yere bakmamızı istiyolar neyse
Reklam
keşke ülkemiz eşittir Atatürk olsaydı. ben Atatürk'ü babam, dedem, ülkem olarak görüyorum.
tabii ama dönemden bahsetmiyorum direk O'ndan bahsediyorum. halkımıza kalsa ohooo
Bir ülke olarak kadına saygı yok