·372 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Şubat 2017 00:00 Yılmaz Özdil'in köşe yazılarını okuyorsanız zaten çoğu karakteri biliyorsunuz demektir ama içinde yıllar geçse de unutamayacağınız , " vay be! " ," ne kadınlar varmış! " diyeceğiniz yerler mutlaka olacaktır. Okumaktan zevk aldığım , kimi yerlerinde gözlerimin dolduğu , kiminde güldüğüm ,kiminde de sinirlendiğim müthiş bir kitap...
Tavsiye ederim mutlaka okuyun!!