Bir roman olarak düşünüldüğünde güzel kurgu, güzel dil. Bi solukta okunuyor, lakin tarihle ilgili anlatılanlar açısından bakarsak işin rengi değişiyor,Yavuz sultan selim ve şah İsmail arasında geçenleri konu alıyor ve her olayda, bu böyle miymiş? bu böyle değilmiş ki! Diye tarihçi videoları izleye izleye okudum. Sevdim mi sevdim, ama tarihi yanlışların olduğunu bilerek okumak lazım