·174 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ağustos 2021 13:38 Yine çok keyifli ve kendimi içinde kaybettiğim bir kitapla tanıştım. Kapağı, adı, kitabın dokusu ve tabi ki Ece Temelkuran olması gibi bir çok sebebi vardı okumam için. Okumaya başladıktan sonra da zaten kitabın içinde ki yazılarda kayboluyorsunuz.
Çok samimi bi o kadar da gerçek yazılar..
Seni içtenlikle düşünüyorum. Sözcüklerden bir sevgi olanağı doğmasını düşünüyorum..
Kalemine ve yüreğine sağlık sevgili Temelkuran..