9/10
·174 syf.··
Beğendi
·
2021 77. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 04 Ağustos 2021 13:38
Yine çok keyifli ve kendimi içinde kaybettiğim bir kitapla tanıştım. Kapağı, adı, kitabın dokusu ve tabi ki Ece Temelkuran olması gibi bir çok sebebi vardı okumam için. Okumaya başladıktan sonra da zaten kitabın içinde ki yazılarda kayboluyorsunuz. Çok samimi bi o kadar da gerçek yazılar.. Seni içtenlikle düşünüyorum. Sözcüklerden bir sevgi olanağı doğmasını düşünüyorum.. Kalemine ve yüreğine sağlık sevgili Temelkuran..
Edebiyat
Bu da GeçerEce Temelkuran · Everest Yayınları · 2020559 okunma
·
391 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.