Puan vermedi·331 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Temmuz 2021 15:35 Kitabı okurken her sayfasında "İnsanlar neden yeni kurulan bir düzende, düzen içinde yaşamak varken saçmalamaya başlar" diye düşünmeden edemedim. Hayıflandım, kızdım, şaşırdım, hayretler içinde kaldım ama ben bu kitabı çok beğendim. Akıcı dili kitabı elinizden bıraktırmıyor. Hatta kitabın içeriği ve sonu "acaba şu an da böyle bir durumla karşılaşsak ben, sen, o hatta dünya ne durumda olurdu?" diye merak ettirmiyor da değil.