·128 syf.····Okunma: 04 Ağustos 2021 20:31 Yine bir Stefan zweig klasi en azından okuduklarımı katarak söylüyorum: hayatı anlatılıyor ama diğer yazarlar gibi toz pembe değil gerçekleri bi tokat gibi yüzümüze vuruyor. Hepimiz o yaşlı adam gibi değil miyiz ya da o kadın gibi..
Mutlaka okunması gereken bir kitap
Kitaplarla Kalın