"Çünkü ölümü yoldaş seçenlerin ölümden başka kazanacakları zafer yoktur."
Herkese merhaba kitap dostlarıı Yine mükemmel bir kitap önerisi ile karşınızdayız.
°İSTANBUL HATIRASI - AHMET ÜMİT°
İstanbul'umuzun çok eskiye dayanan bir tarihi olduğunu hepimiz biliyoruz. Acaba bilmiyor muyuz?
Başkomiser Nevzat ile onun yardımcıları komiser Ali ve Zeynep adeta şehre sunulan cinayetler ile karşı karşıyadır. Üstelik öldürülen insanlar da pek masum kişiler değildirler. Türlü yolsuzluklara karışmış ve şehrin tarihi dokusunu talan eden insanlardır. Yine de bu durum onların öldürülmelerini haklı kılar mı? Gelin hep beraber bu soruya bir yanıt arayalım.
Çok güzel bir polisiye kitaptı. Daha önce bu tarz çok fazla kitap okumamama rağmen beni hiç sıkmadı son sayfasına kadar merakla okudum. Ahmet Ümit'in yazım konusundaki başarısına ise bazı sayfalarda adeta hayran oldum. Üstelik bilgi birikimime o kadar katkı yaptı ki, kendi tarihimi, kendi İstanbul'umuzun tarihini unuttuğum için kendimden utanç duydum.
Ve son olarak ufak bir öneri: Eğer benim gibi kitaba başladıktan sonra son sayfalarına göz gezdirmeden duramayan birisiyseniz bu kitapta kesinlikle yapmayın derim Emin olun kitabın sonunda bunu yapmadığınız için çok mutlu olacaksınız...
Herkese iyi okumalar dilerimm
.
"Ve yine biliyordum ki, katiller her zaman kötü insanların arasından çıkmazdı."