·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ağustos 2021 17:57 Edip abimizin kitaplarına girmeyen şiirlerinin derlendiği bir kitap :) Ben kitaplarına girmeyen şiirlerinden bahsedildiği için biraz daha sıra dışı, zayıf veya özensiz bir şiirler bütünü beklerken kitap beni bayağı bir şaşırttı. Öyle ki okuduğum çoğu kitabından daha çok sevdim. Bilemiyorum belki daha samimi gelmiştir. Kitabın son kısmında Edip Abimizin platoniği Tomris ablamıza yazdığı şiirler de var -bayağı belli oluyor ya- Genel anlamda hoş bir derleme olmuş, bu tip eserlerin yıllar sonra ortaya çıkması da ayrı bir mutluluk... Benim için 10/10 bir kitaptı sizin için de hatrı sayılır bir konumda olacağını garanti edebilirim.
İyi okumalar...
Değişir neye dokunsam
Neye sürsem elimi
Durmak yaşamak değil
Ölümse daha yeni.