İlk defa okuduğum bir tür olmasıyla birlikte abi-kardeş bağını bu kadar samimiyetle göstermesi çok hoşuma gitti. Dönemin yahudilik ve karşıtlığını üstü kapalı olarak da olsa geçirmiş mektuplarına. Fotoğraf kalitesi kötü de olsa o sehirleri yazarla beraber gezmek sanki seyahatname hissi veriyor insana. Yazarı tamamen tanımak isteyen için zincirin halkasını tamamlayıcı nitelikte. Modern klasikleri tavsiye eden ve tamamlamaya çalışan bir okur olarak yine iyi okumalar diliyorum. Ottla'ya ve Aileye MektuplarFranz Kafka