Eda

@edabsbg
Puan vermedi·67 syf.··
Beğendi
·
2021 13. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 09 Ağustos 2021 02:33
Edebiyatımızın lirik prensesi olarak bilinen Tezer Özlü'nün bu kitabı çok yoğun duygular besleyerek ve çok bir beklenti içine girerek aldım lâkin karşılığını pek alamadım. Tamamen, intahara meyilli lâkin bir o kadar hayatı, yaşamayı seven depresip, sağlıklı bir psikolojiye sahip olmayan bir yazar. Küçüklükten bu yana yaşadığı sorunları, kardeşi ve kuzeniyle arasında olan cinselliği(!), hastanelere yatırılıp elektroşok tedavilerini, eşlerini ve evliyken defalarca aldatma hikayelerini ve bunları "Özgür düşünce ve hayat felsefesi, kendimi bir yere bağlı hissedememe" adı altına anlatması, yaşamı ile devam eden bir süreç... Kitapta dikkatimi çeken ve tek güzel diyebileceğim yeri, kaleminin çok güçlü ve cesur olması, ülkemizde ve dinimizde hoş karşılanmayan olayları rahatlıkla anlatış şekli ve cesaretine çok şaşırdım.. Lakin beni en çok etkileyen ise, hastanede kaldığı yıllardaki tedavi sürecini, doktor ve hademelerin Özlü'ye uyguladığı cinsel istismar ve şiddeti..Resmen nefret ede ede okudum, fazlasıyla insanın içine işleyen bir kalemi var.. Lâkin güzel bir beklentiye girerek okumayın, zira hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Yazarın emeğine sağlık, lâkin ilk defa bu yazarı okudum, bu da son oldu... Sağlıcakla kalın...
Edebiyat
Çocukluğun Soğuk GeceleriTezer Özlü · Yapı Kredi Yayınları · 202520,4bin okunma
·
171 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.