Öncelikle yazım dili çok güzel. 1 puanı ise ilk 150 sayfa kitabın geri kalanına göre daha yavaş ilerlediği için kırdım ama onun dışında kızın ilk başlarda biraz fazla takıntılı gibi davranmasından biraz rahatsız oldum. Ama sonra biraz daha normalleşmeye başladı ve kitabın o aksiyonlu ama aynı zamanda güzel hali ortaya çıktı.