Sade güzel bir anlatım. Olayların kurgusu ve okura vermiş olduğu heyecan çok güzel. Üç oğlunu ve kocasını kaybetmiş bir annenin geride kalan gelinini evladı gibi benimsemesi ve sonra da onu da toprağa verişindeki duygusal anlar. Toprak ana ile dertleşen ananın bir toprak gibi sevgiyle kucakladığı evlatları. Çok güzel bir kitap okudum.