#okudumbitti #kitapyorumu
Herkese merhaba, bugün sizi Maral ile tanıştıracağım.Kim mi bu Maral?Haydi yoruma bekliyorum.
Sevgisiz büyüyen,dehşet bir çocukluk yaşayan küçük bir kız çocuğuydu Maral.Dedesinin annesini tarla karşılığında kendinden 25 yaş büyük birine verdiği evliliğin ürünüydü Maral.Zor bir hayata gözlerini açtı,annesi bu evliliğe dayanamadı ve kardeşi Kaan ile birlikte babasının evine döndü.Ama Maral için bu sonun başlangıcıydı.Gördüğü muameleler,yaşadığı hayat Maral'ı hepten yalnız bıraktı.Annesinin de onu yalnız bırakması Maral için artık bir yıkım oldu.Zor şartlarda okuyup arkeolog olan Maral'ın yaşamı Simay ile tanışınca daha da farklı bir boyut kazandı.Şanlıurfa'ya iş için giden Maral,Miraç ile tanışır ve bu tanışma ile hayatı tam bir kaosa döner.Miraç'tan sakladığı gerçek onu hepten bir çıkmaza götürecektir.
Maral nasıl bir çocukluk yaşadı?
Annesinin sevgisizliğinin gerçek sebebi ne?
Dedesi ve akrabaları Maral'a nasıl davranıyordu?
Annesi Maral'ı neden terketti?
Simay ile tanışması onu hangi yola itti?
Miraç kim ve nasıl tanıştılar?
Bu tanışma tesadüf eseri mi oldu?
Maral'ın Miraç'tan sakladığı gerçek ne?
Miraç ve Maral'ın masalı nasıl bitecek?
Yine bir dizi sorular ile geldim.Kitabın ilk sayfasından son sayfasına kadar nasıl bir merakla okuduğumu tarif etmem imkansız.Ah dağ ceylanım,senin çocukluğun beni yerle yeksan etti.Neden anne babaların günahlarını çocuklar öder? Hele o dede ve anneannesi Allahım delirdim resmen.İbretlik bir hayat ve yaşanılan acı dolu geçmiş.Ama yaşadıkları Maral'ı güçlü bir karaktere döndürdü.Yine de içindeki o korkusu hiçbir zaman gitmedi.Miraç'tan gördüğü sevgi onu başka birine döndürdü.Lakin sakladığı gerçek bile bu sevgiyi bitirmedi.Devamı kitapta.Mutlaka okuyun.Maral'ın hayatı sizi de çok etkileyecek eminim.Keyifli okumalar diliyorum.