10/10
·320 syf.··
2021 51. kitabı
Çok içime dokundu bu kitap hem de çok. Yeni bitti ve ben hala etkisindeyim. Satırlar o kadar içten o kadar bizden ki...kesinlikle tavsiye edeceğim kitaplardan birisi. Yazarin okuduğum ikinci kitabı. Dilini çok begeniyorum. Yazarın eline emeğine gönlüne sağlık.
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma
·
126 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.