Çok içime dokundu bu kitap hem de çok. Yeni bitti ve ben hala etkisindeyim. Satırlar o kadar içten o kadar bizden ki...kesinlikle tavsiye edeceğim kitaplardan birisi. Yazarin okuduğum ikinci kitabı. Dilini çok begeniyorum. Yazarın eline emeğine gönlüne sağlık.