Murtaza’yı okuyan insan bence 100 yaşına bile gelse unutamaz diye düşünüyorum. Kitabı okurken Murtaza’nın halime üzülsem mi, gülsem mi bilemedim.
Bence herkesin okuması gereken bir kitap.
"Yukarıda Allah, Ankara'da devlet, hemda hükümet, burda da ben!"
ah Murtaza ahhh…