”Ben kendi beğenimi, insanlığın ortak yargılarına göre şekillendirmem.
Eğer bir şeyi beğenmiyorsam beğenmiyorumdur.”
”Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım. Hayat, ancak böyle insanlarla bir araya geliyorsan yaşanmaya değer.”
”Ardından iç yakan bir boğuşma oldu. Bu ıstırabın ölüm olmadığı fikri, gittikçe kaybetmeye başladığı bilincine dalga dalga yayıldı. Ölüm böyle acıtmazdı. Bu hayattı; o korkunç boğulma hissi hayatın verdiği bir acıydı; hayatın ona indirebileceği son darbeydi.”
Bugün yine Jack London eseriyle geldim. Martın Eden uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı. Okurken sayfaların nasıl geçtiğini bile farkedemedim. :)
Çok sürükleyici ve ders veren bir kitap olduğunu düşünüyorum, özellikle Martın Eden’in kendine olan inancını asla yitirmemesi beni çok etkiledi. Tabii kitabın böyle bitmesine çok şaşırdım, beklemiyordum. Oldukça büyük bir hayal kırıklığı yaşadım.
Kitabı bitirince boşluğa düşmüş gibi oldum. Çok güzel bir kitaptı.Okuyun, okutturun.
#martineden #jacklondon #jacklondonbooks #kitapönerisi #kitaphediyegünü #kitapsözleri #Ruth #ademdenönce #otobiyografi #biyografi #roman #bookstagram #booklovers #öneri #çekiliş #kitapalıntıları #kitapaşkı #kitapsevgisi #kitapsever #okur #blogger #blog #canımkitaplarım #kitaplardanalıntılar #kitaplarım #kütüphane #kütüphanem #okuyunokutun #önerilerim