Yarıya gelene kadar can çıkartan bir kitap. İçine girmekte çok zorlandım. Bir an bu kitap bana ne katabilir ki ya diyecek oldum. Sonra bir bağladı beni kendisine,bırakamadım. Çok boş adamsın ama iyi adamsın C. Rip. Okuyacak olan sabretsin, sabrın sonu selamettir,hayırdır insallah