Siyah İnci Kitap Yorumu(Spoilersız)
8/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
Siyah İnci... Anna Sewell'in bu romanında bir atın yaşam öyküsü anlatılıyor. Kitap direkt olarak bir atın ağzından anlatılıyor. Yalın bir anlatımı var, bu yüzden kolay okunabiliyor. Romanımız Siyah İnci'nin annesiyle birlikte bir otlakta yaşamasıyla başlıyor. Daha sonra sürekli sahip değiştiren Siyah İnci bu zaman içerisinde büyüyüp gelişiyor ve çeşitli işlerde çalıştırılıyor. Kitap bir hayvanın ağzından anlatıldığı için empati duygunuz oldukça gelişiyor. Hayvanların dili olmasa da ve kendilerini ifade edemeseler de aslında ne denli zor durumlarda kaldıklarını görüyoruz. Kitabı okurken "Keşke benim de bir atım olsaydı." dedim. Atların ne kadar müthiş hayvanlar olduklarını kitabı okuyunca daha iyi anladım. Ve tıpkı insanlarda olduğu gibi küçüklükte edinilen huyların ve görülen muamelenin yetişkinlikte etkisinin büyük olduğunu da... Bir Beyaz Diş kadar olmasa da bu kitabın da çok çok güzel olduğunu söyleyebilirim. Siyah İnci'yi, farkındalık kazanmak adına herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum.
1000Kitap
Siyah İnciAnna Sewell · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202411,9bin okunma
·
173 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.