Puan vermedi·352 syf.··
2021 6. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Ağustos 2021 01:14
Camdaki Kızı üç günün sonunda bitirmiş bulunuyorum ama bana üç asır gibi geldi.Doğdugun Ev Kaderindir dizisi de bu kitaptanmis bunu da öğrenmiş bulundum. Bunu bir gün söyleyeceğim aklıma gelmezdi ama Gülseren Hanımın kitaplarının diziye uyarlamaları çok daha başarılı ve duyguyu geçirebilen diziler olmuşlar.Bir ara acaba kitabın dizisini izlemesem de fragmanlara illaki maruz kaldığım için ,bazı olayları bilmek mi kitabın heyecanını yitirdi diye düşündüm ki Aşk-ı Memnuyu her iki uyarlamasını da seyrettiğim halde elimden düşürememiştim.Bu kitap ile bir aydınlanma da yaşamadım. Yazarın doktorluğu iyi olabilir ancak kalemi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim,cümlelerin basitliği beni rahatsız etti sadece bu da değil her fırsata kendi hayatını araya sokması da öyle. Bir de konuşmaların arasına eklediği kendi fikirleri var ki biçim olarak bir Tanzimat Romanı gibiydi.Tanzimat Romanlarındaki gibi okuma zevki vermiyor ama.Evet konular ilginç ama Peyami Safa olsa ,bu konuyu işlemiş olsa ne güzel yazardı dedim kendime ya da bu olayı bir de Mehmet Rauf'dan okumak istedim. Tabi ki Gülseren Budayıcıoğlu'nu bu edebî büyüklerimizle asla kıyaslayamam ama hikâye ilgi çekici olduğundan ruhumda onların kaleminden bu hikayeyi okuma isteği doğdu çünkü bu kitabın yazarı ruhumu cümleleriyle doyuramadı. O kadar abartıldığı gibi gelmedi bana bu kitap.Bir daha kitabını okur muyum ? Bedava verirlerse evet ama almam şahsen.Yine de her kitabın okuyucusu farklıdır. Kitaplarla insanların da ilişkisi vardır bence her kitapla her insan anlaşamaz biz de bu kitapla anlaşamadık,birbirimize göre değilmişiz ama çok sıkı dost olduğum kitaplarım var ve kimi insan da onlarla anlaşamamış. Hoşca Kal Camdaki Kız ,İyi ki bittin...
Psikoloji
Camdaki KızGülseren Budayıcıoğlu · Doğan Kitap · 201928,1bin okunma
·
136 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.