·640 syf.····Okunma: 08 Şubat 2017 00:00 Yok, sevemedim ben. Kitap sizi nereye yönlendirirse kendinizi orada buluyorsunuz, ama çok saçma sonlar vardı. Sürekli kendimi ölürken ya da geri dönüşü olmayan yerlerde buldum ve geri dönmek zorunda kaldım. Artık bölümleri okumadan ''ben bunun sonunu biliyorum/tahmin ediyorum''a geldim ve sıkıldım. Çok sarmadı beni, romandan farklı bir şeyler okumak isterseniz deneyebilirsiniz.