·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ağustos 2021 20:01 Gülten Dayıoğlu'dan okuduğum 3. Kitap olarak yine harikaydı.Kitap annesi tarafından çoğunllkla baskį altın da olan Ela'nın buluğ dönemine girmesinden itibaren yaşanan acı ,tatlı olayları anlatmakta.Ela bana kendi deyimiyle dünya'nın 7 renk'den itibaren olmadığını fark ettirdi. Kitab'da en nefret ettiğim yavşak bir karakter olan Can'ın kendi kariyeri uğruna Ela'ya çektirdikleri beni çok duygulandırdı.Ela'nın Barîş Prpjesi bende yeni bir düşûnce şeklinin oluşmasını sağladı.Ülev tam da benim istediğim geleceği yaşiyor olmasından ilgimi çeken karakterler'den biriydi.Tiraje bende başta haksız olduğu izlemini yaratsa da sonradan ona hak vermeye başladım. Bana göre annelik bu hayattaki en zor senaryolardan biri.Ve ben son olarak belirtmek isterim ki Gülten Dayıoğlu'nun yazım dili beni kendisine hayran bıraktı