·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ağustos 2021 20:08 Ben hayata küskün bir kızdım.Etrafımdakilerin beni anlamamalarından bıkmıştım.Hikmet Anılın İnstagram Storilerine bakınca bir kaç arkadaşın benim durumumdan güzel hayata geçiş yapa bildiklerini gördüm.Hikmet Anıla teşekkürlerini bildiriyordular.Hepsi Benim hayatım alt üsttü ama Fesleğeni okuduktan sonra hayata tutundum falan yazıyordu.Ben de okuyayım söyledim ve okudum bitirdim.Bu güne kadar okuduğum en güzel kitap ola bilir.Böyle bir cümle var İnsanı bir gülünce bir de uyuyunca gördüğün dışında görmelerin yalandır .İşte ben de bundan önce belki 100-e yakın kitap okudum ama bu başkaydı.Kendimi ilk kez kitap okuyor gibi hissetdim.O kadar güzel kitap ki .....Bence hepiniz mutlaka denemelisiniz.Hatta beni kitap yeniden hayata ,Allaha bağladı sanırım .O yüzden bazen Hikmet abim içinde dualar ediyorum...... ))))))