·120 syf.····Okunma: 16 Ağustos 2021 18:13 Bu tarz kitapları pek sevmediğim için çok fazla zevk alarak okuyamadım. Ancak yine de Farabi ilgimi çektiği için bitirdim. Kitap bölüm bölüm bazı konuları ele almış ve bölüm başlarında Farabi'nin sözlerine yer verilmiş, daha sonra ise yazar Farabi'nin düşüncelerini kendine göre yorumlamış. Değindiği güzel noktalar vardı. Kısa ve bazı noktalara yüzeysel olarak değinilmiş okunabilir bir kitap.