10/10
·411 syf.··
Beğendi
·
2021 76. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 16 Ağustos 2021 21:25
...𝐽𝑎𝑛𝑒 𝐴𝑢𝑠𝑡𝑒𝑛...𝐴𝑠𝑘 𝑣𝑒 𝐺𝑢𝑟𝑢𝑟... 21yasinda Austen ne yasamis ki bu romani yazmis..... ...... kitaptaki karakterler, diyaloglar, yazarın ön planda aşkı anlatırken arkada dönemin ingiliz toplumuna inceden dokundurması süperdir. romanın iki ana karakteri arasında oldukça tatsız hatta kavgalı başlayan ilişki zamanla büyük bir aşka dönüşür )en buyuk asklar nefretle baslar). Eizabeth güzel, esprili, zeki ama önyargılı bir hanımdir.kitabın başlarında Darcy soğuk, gururlu sevimsiz olarak tarif edilir. ama adamın pırlanta gibi bir insan olduğu sonradan anlaşılacaktır. ikisi de zamanla gururu ve önyargıyı bir kenara bırakırlar, kendilerinde eksik olan parçanın karşı tarfta olduğun anlayıp mutlu sona kavuşurlar.... Nasıl anlatsam bilemedim.Bin sene heyecanla beklediğin bir şey sonunda gelmiş de gerek kalmamış gibi.” Mesela Askta Gurur Olmaz Derler Ama Oldugu Icindir Oysa Bunca Kalp Kirikliklari Cunku Ayriliklar Degil Ayrintilar Oldurur Aski.... Cemal Sureyyanin da dediyi gibi_Birbirimize Bir Kac Adim Mesafelerdeyiz Aslinda Ama Aramizda Kilometrelerce Gurur Var... Bana gore yazilmiss en iyi ask romanii....
Aşk ve GururJane Austen · Yason Yayıncılık · 201598,1bin okunma
··
1.072 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bazı sayfalarıni ezbere bilirim ara sıra aklima gelir acarim herhangi bir sayfasıni ordan devam ederim hic bikmadan oma okurken baya zorlandım kaç kere yarım bıraktım hatırlamıyorum. En son yaz ayında çatıda sokak lambalarının vurdugu yere gecer konsantre olmaya çalışip okumuştum başka türlü olmuyordu çünkü kafam almıyordu bayan ve baylar çok karışıyordu..ama bitirdigim zaman öyle bos bos baktığımda anladım ki roman baya iyidi benide etkisi altına almıştı.. Inceleme yazmayı çok istemişimdir ama beceremem diye yazmadım senin incelemenin yanına kücuk bir inceleme şeklinde olsun yorumum :))
VüsaIe Quluzadeh
Gönderi Sahibi
o zaman en.kisa zamanda sende oku bakalim
İmtihanın cox yaxşıdı. Uğurlarınız hemişe olsun.
VüsaIe Quluzadeh
Gönderi Sahibi
nece yeni tesekkur yoxdu.bizde de var tesekkur ama.baxir harda islenir.anladimm sizi cox sagol Irfan emiii 👌👌