Alper Canıgüz'ün okuduğum ilk kitabı. Murat Menteş'den ismi çok zikr edilince bir bakiyim dedim. Gerçektende murat Menteş in övdüğü kadar varmış. Türkiye'nin en iyi polisiye yazarlarından birisidir bana göre.
Kitapta 5 yaşında ki Alper Kamu'nun dedektiflik hikayesi anlatılıyor. Yaşının avantajıyla her yere girip çıkan, hem filozof hem fırlama bir oğlanın hikayesi. Çok etkileyici bir kitaptı. Emrah serbest in erken kaybedenlerde ki çocuklara benzettim. Kitap başlangıcı zaten ayrı bir güzel
"Beş yaş insanın en olgun çağıdır; sonra çürüme başlar."
Okumanızı tavsiye ediyorum