Vaktimiz olduğunu düşünerek her şeyi erteliyoruz. İyiliği, mutluluğu, sevinci, sevdiğimize onu sevdiğimizi söylemeyi... Fakat zamanımızın az olduğunu bir şekilde öğrendiğimizde o küçücük zamana çaresizce her şeyi sığdırmaya çalışıyoruz. Keşke biraz içimizden geldiği gibi yaşasak.
Sayfa 143 - Epsilon Yayınları·Kitabı okudu
··1 alıntı·
4.716 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben 13 yaşımdayım ve kitabın konusu çok beğendim. Sizce okuyabilir miyim? Ağır gelir mi?
Gül ♡
Gönderi Sahibi
Aslında bu bir gençlik romanı. Kesinlikle ağır değil. Okuyabilirsin