·148 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ağustos 2021 11:23 Son zamanlarda okuduğum harika bir kitap. Hermann Hesse ikinci dünya savaşının bütün gaddarliginin ardından bir hint masalı çıkarmayı başarmış. Kitap 1946 da Nobel edebiyat ödülü aldı. Bana göre bu ödül bile az. 3 saatte okunup bitecek harika, akıcı bir kitap. Her insanın muhakkak okuması gereken bir eser. İçinde hindistana ait kültürel ve dini kelimeler de var. Ama insanın dünyada kendini arayışının anlatıldığı ve insanların bu dünya zevkleri için de sonsuz bir yolculuğa çıktığını anlatan bir eser. Muhakkak okuyun. Şiddetle tavsiye ederim.
#hermannhesse #siddhartha #okudumbitti