Okuduğunuz zaman edebi haz alacağınız bir kitap değil. Yazar (belki de çevirmen) sık sık kendince anlaşılması güç cümle kurduğunu düşündüğünden dolayı sürekli 'çünkü' kelimesini kullanmış ve bu okuma zevkini ortadan kaldırıyor. Kitapta yer alan bazı konular dikkatinizi çekerse tarihi bilgiye sahip olabilirsiniz ancak. Kitap bundan ibaret