·576 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ağustos 2021 00:24 Sevgili okurlar,
Bu romanı kesinlikle okumalısınız. Neden diye sorarsanız birçok sebep sayabilirim. Ama en önemlisi dünyada tanınan ünlü bir yazarın kitabında ülkemizin tanıtılması. Şahsen ben olayların Türkiye' de geçen kısmını ayrı bir zevk alarak okudum.
Diğer sebeplere gelirsek kitap diğer Brown kitaplarındaki sürükleyici ve akıcı şekilde ilerliyor.Ve kitabı okurken yeni birçok şey öğreniyorsunuz. Sanat tarihi ve edebiyat hakkında bilgi alıyorsunuz. Tarihi yapıların betimlemelerinin olduğu kısımları okurken google da aratırsanız anlamak daha kolay olacaktır.
Kısaca insanı okurken farklı duygulara sürükleyen ve okunması heyecan veren kitaplardan. Okurlara tavsiye ederim.