Fareler ve insalardan sonra yazarın ikinci kitabıydı okuduğum ve yine çok beğendim. Kitap ayrı ayrı hikayelerden oluşsa da Kaliforniyada saklı bir vadiden bahs eder ve tüm hikayeler burada yaşanmakta ve karakterler bir-birine komşudurlar. Oldukca güzel tabiat tasvirleri yapan yazarı sadece bunun için bile okuya bilirim ama o size daha fazlasını veriyor. İnsan, doğa ve çalışmak üzerine karakter ve davranışlarla güzel hikayeler örüyor. bir hikayede yan karakter oan birisi diğerinde ana karakter olarak ele alınıyor ve bu bize insana ve davranışlarına farklı açılardan bakma şansı veriyor. Tavsiye ederim