Puan vermedi·72 syf.··Beğendi
· Bugün Jack London’ın bir kitabına yorum yapmaya geldim. Doğruyu söylemek gerekirse bu kitabın ilk kapağı dikkatimi çekmişti. İsmi de ilgi çekici olduğu için hemen sepetime atmıştım. İyi ki de atmışım. Jack London zaten sevdiğim bir yazardı. Bu kitabını da çok severek okudum. Size de tavsiye ederim. Akıcı bir şekilde sıkılmadan okuduğum bir kitap oldu. Yeni kitap yorumlarında görüşmek üzere Kendinize iyi bakın