Zülfü Livaneli ile tanıştığım kitaptır kendisine hayran bırakır. İçinde geçen olayın gerçek olması biraz üzücü bir durum. Bu kadar kötü bir dünyada iyi olarak kalmak yada iyi biri olmak için çabalamak bir başarı bence. Ayrıca bir kadın gözünden anlatılması Livanelinin ne kadar usta bir yazar olduğunu fark ettiriyor.