Puan vermedi·139 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ağustos 2021 09:12 Kabil... Hem bir kardeş katili hem de dünyayı sorgulayan, arayış içerinde olan bir kişi.
Tüm her şey onun başından geçiyor romanda. O, romanımızın baş karakteridir.
Bu roman bana göre bir yergi romanıdır. Eleştirilen ise semavî iletidir.
Aslında eleştirinin tek muhatabı Tanrı'dır.
Kitap bir ateizim manifestosunda yazılmıştır. Kitabın baş karakteri Kabil, Nuh, İbrahim, Eyüp Peygamberlerle, çeşitli dönemlerde birlikte yaşamıştır.